Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Great


Inlägget skrevs : 2011-08-25
Klockan : 22:14:32
Nu har släkten och vänner till familjen åkt hem. Det har varit en riktigt bra dag och kväll! Så min födelsedag blev kanon. Som jag skrev i förra inlägget så visar jag vad jag har fått sen när jag har fått allt (efter lördag). Hoppas det går bra för er! Nu är jag väldigt trött och jag har ont i halsen (igen), vilket suger. Men det är nog för våran cykeltur idag, drog lite kallt vissa gånger. Får hoppas att det inte sitter i så länge. Så jag dricker te just nu och ska dricka upp det, sen krypa till sängs. Vi hörs imorgon, då Noramarken börjar också. Disco och massa skoj på kvällen = Utgång! Sov så gott med er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0