Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

I just wanna lie in my bed


Inlägget skrevs : 2011-08-16
Klockan : 13:21:52
Hejsanhoppsan! Jag mår lite bättre idag. Har inte sprängande huvudvärk som jag hade igår, vilket är väldigt skönt för det är inte alls kul! Och så är jag lite piggare. Men jag har en röst som är svår att prata med, så jag försöker att vara tyst så mycket som det går. Därför ser jag till att vila mycket så att det går över och att jag blir helt pigg. Charlotta ska ha en födelsedagsfest ikväll, men jag kan inte komma på den pga min sjuka vilket jag tycker är jättetråkigt! :( Så jag är lite depp.. Men det finns inte så mycket att göra åt den saken. Tjejerna får ha roligt därborta helt enkelt! Nu ska jag titta på OTH och mysa ner mig i sängen. Vi hörs nog senare!

Kommentarer
Postat av: ida

ny blogg :D

allt bra?

2011-08-16 @ 14:51:34
URL: http://mylittledetails.blogg.se/
Postat av: LIENE

Stackarns, åååh.

Krya på dig!

2011-08-16 @ 16:00:10
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0