Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Jag mår så bra med dig min vän


Inlägget skrevs : 2011-08-04
Klockan : 22:18:05
Godkväll på er!
Vilken bra dag jag har haft! Cyklade iväg till Lotta vid 12. Vi började att snacka en massa, för en hel del fanns det att prata om. Som det alltid finns! Sen satt vi oss ute på gräsmattan på en filt i det sköna vädret och spelade spel med hennes syster och hennes kompis. Tyvärr så förlorade vi.. Hur nu vi kunde göra det? Dom måste ha fuskat, helt enkelt! Sedan blev det käk, sen fix med ett litet kort till en vän till oss (Linn) som vi ska på födelsedagsfirande hos på lördag. :) Sen chillade vi bara och hade det bra och roligt. Efter 17 så cyklade vi hem till mig för att jag skulle byta om till träningskläder, sen upp till Norvalla och träna. Det gick bra! Så duktiga är vi tycker jag faktiskt! Hihi. Efter de så tittade jag på fotbollsmatch med Jossis! Där blev det även lite snack under matchen, det är väl för härligt!
Nu har jag landat här hemma, i soffan. Sitter i myskläder under en filt just nu och tittar på Kommisare Lewis. Väntar på att klockan ska bli halv elva så slår jag över till 4:an där The Killing börjar. Vi får se när jag somnar sen.. Känns som att det kan bli en sen kväll, men jag vet inte.. Säger i vilket fall godnatt nu, så sov så gott!

Kommentarer
Postat av: ' CAROLINE

Svar; Orkade du läsa allt? ;$ <3

2011-08-04 @ 23:17:43
URL: http://ensomcaroline.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0