Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Jag skriker på dig men du hör mig aldrig


Inlägget skrevs : 2011-08-24
Klockan : 17:24:56
Vilken dag! Rätt långa lektioner, så innan maten höll man på att bli galen. Min mage bara skrek av hunger! På Olweús idag så vet jag inte vad som hände riktigt med en del tjejer utav oss ? Vi bara började skratta, och vi kunde inte sluta. Linn började gråta, så mycket skrattade hon. Maja och jag kunde inte kolla på varandra utan att det brast ut i skratt (inte tårar, haha). Jaja det var i alla fall väldigt underhållande för dom andra i klassen! Hehe. Men dagen har varit rolig i vilket fall. Jag kom hem straxt efter halv fyra. Tog mig lite käk, sen blev det att stryka. Så nu har jag strykit klart och ska snart gå ner med det till jobbet. Hörs sen!


Linns bild.
Vi skulle även leka coola killar idag och hänga sådär snyggt som dom gör (brukar göra). Vad tycker ni, lyckades vi med att vara coola? Det tror jag att vi alla tyckte i alla fall!

Kommentarer
Postat av: KARIN ♡ - we are born unique but die as copies

sv: det är toppen med mig :)!

2011-08-24 @ 21:23:15
URL: http://karinternemo.blogg.se/
Postat av: emelie andersson

cool blogg :D

2011-08-24 @ 21:32:31
URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0