Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Med er ler jag hela tiden


Inlägget skrevs : 2011-08-25
Klockan : 16:04:58
Vilken bra dag jag har haft! Min födelsedag har spenderats med världens bästa klass på cykeltur rätt långt upp i skogarna. Det har varit blött och jobbigt, men även dunderkul. Det är egentligen sånt här som vi (min klass) gillar att göra mest. Och dessutom mår bra av. Att få vara ute i ingenstans och springa runt och busa och ha sig. Jag kanske inte är nån skogsmänniska, men jag tycker det är väldigt roligt när man är med folk man tycker om. Det gör så himla mycket faktiskt! Charlotta hade fixat en liten muffins med ljus på så dom alla sjöng för mig, och gud så glad jag blev! Var inte alls beredd på det heller, så det bara kom så att säga haha. Ni är för söta allihopa och jag älskar er!

Vid två i eftermiddags kom vi tillbaka till skolan. Väntade med Maja där ett tag, men sen cyklade jag hem. Är inte så mör i benen faktiskt.. Det var bara i början, då var det tungt. Men man känner i alla fall att man har rört på sig/cyklat väldigt långt. Det blev mellan 3-4 mil, så ja rätt så långt va. Vi är duktiga vi! Nu sitter jag i min fotölj och lyssnar på skön musik. Ska klinka lite på nya gitarren snart som jag har fått av min mamma och pappa. Efter lördag då pappa också har firat mig så får ni bilder på allt som jag har fått. Ikväll kommer min släkt, så det blir fullrulle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0