Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Noramarken


Inlägget skrevs : 2011-08-27
Klockan : 17:47:42
Hej! Uppdateringen är rätt så låg just nu, jag vet. Men jag har fullt upp denna helg, som jag redan har sagt till er. Så jag hoppas det är lugnt! Har jobbat två pass idag. Parkeringsvakt imorse, sen Noraglass 12-16. Så jag är rätt så slut faktiskt. Mina fötter värker som tusan också!! Jag ska göra mig iordning strax för att ta mig ner på stan igen och hem till pappa. Blir lite födelsedagsfirande i efterskott för mig och brorsan, och för pappa som fyller idag. Grattis pappsen! Sen blir det ut på stan med brudarna, runt 21. Mer ös ikväll än igår hoppas jag! Ha en fortsatt trevlig lördag! ♥

Kommentarer
Postat av: angelica rissanen

Hej, just nu har jag en unik tävling på min blogg där ni kan vinna VIP inbjudan till Nordens största skönhetsmässa. Detta innebär goodiebags, fotografer, träffa Sveriges elitbloggare, kändisar, media som TV4 och en massa mingel med kändisar tillsammans med mig. Detta är en unik chans, så in och tävla! Allt som behövs är ett inlägg på din blogg.

2011-08-28 @ 16:47:47
URL: http://www.mondoblog.se/angelica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0