Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Power of love


Inlägget skrevs : 2011-08-09
Klockan : 10:40:13
Godmorgon!
Gick upp straxt före tio. Jag somnade vid 2 igår, men jag vaknar ändå rätt tidigt. Och det är väl bra, eftersom skolan drar igång om en vecka på torsdag. Då är det dags att gå upp vid 7 igen. Kuuuul! Eller..? Nu sitter jag vid tvn och tittar på Våra Bästa År. Sen blir det att hoppa in i duschen, göra mig iordning lite och gå till jobbet och hämta tvätt. Så sen blir det att tvätta och nog kolla på OTH hela dagen innan träning vid 18 ikväll. Låter som en bra dag va? ;) Hihi rätt slapp men, det är skönt tycker jag. Ha en bra tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0