Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Träning är något man mår bra av, det måste man ha


Inlägget skrevs : 2011-08-31
Klockan : 20:49:32
Jag hatar att jag inte får träna och att jag inte har gjort det på fasen 3 veckor nästan!! Det suger. Min jäkla förkylning sitter verkligen i i hundra år känns det som. Jag vill kunna träna som vanligt, som jag alltid gör. Nu går det ju inte ens att gå en bit utan att man dör för konditionen är ju inte den bästa med detta uppehåll.. Visst det är inte så konstigt, men jag säger bara att det är jobbigt. Så nu gör jag verkligen ALLT för att bli helt bra igen! Jag får helt enkelt hålla mig borta från idrotten i skolan och träningar på fritiden ett tag till. SEN JÄKLAR!


Frän bild va! Hihi

Kommentarer
Postat av: Ida

Hallå där tjejen, nu är jag tillbaka efter en liten paus.. Allt bra med dig? :) Kramkram!

2011-08-31 @ 20:57:00
URL: http://idabjelkert.blogg.se/
Postat av: FlizanLizan

sv: tack!

2011-09-01 @ 12:56:57
URL: http://flizanlizan.blogg.se/
Postat av: emma -

Kan du inte länka den där sidan där man anmäler sig till domarutbildningen? Och vilken var det man skulle anmäla sig till? :)<3

2011-09-01 @ 15:44:18
URL: http://emmaliindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0