Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Listen to me when I say that I want you


Inlägget skrevs : 2011-08-31
Klockan : 18:56:45
Tjenixen på er!
Denna dag har varit rätt så spännande faktiskt! Först och främst så var det kul att komma tillbaka till skolan efter 1½ dag's vila hemma. Att vara utan mina brudar är inte bra eller kul! Jag var halvtrött under hela dagen, och blev heltrött på slutet (haha). Vilket var lite jobbigt, men det fick jag väl räkna med! Det som var spännande under denna dag var då att på a-tiden då man egentligen har "valfritt" så ska nu 9:orna åka runt och besöka olika företag i Nora. Och idag var min klass och besökte Sandvik och Europrofil. Det är typ stål-företag, en massa maskiner och ja ni vet. Inte sånt som intresserar mig, men det var ändå helt okej! Så det ska vi få göra nu några onsdagseftermiddagar framöver. Så får vi se! Hoppas ni också har haft en trevlig dag! Nu har jag precis ätit och ska plugga lite matte med pappa nu. Lite saker som jag inte förstår så då får man ta hjälp, hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0