Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

- Dag 3


Inlägget skrevs : 2011-12-13
Klockan : 16:07:46
Vänner. Mina vänner är världens bästa och världens underbaraste. Jag skulle inte klara en dag utan dom kan jag säga. Jag har några jag står närmare än andra, men jag har otroligt många vänner och jag är så glad för det. Jag tycker alla ska få ha det, åtminstonde en. För det finns faktiskt människor som inte har någon att vända sig till när det blir tungt, le med när det är något roligt som har hänt. Det är orättvist, alla ska få ha en vän. Jag kommer nog inte kunna tacka mina vänner för allt dom har gjort för mig. Men jag hoppas det räcker med att säga att jag älskar er och jag står vid eran sida vad som än oss händer! ♥





Några bilder från våra minnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0