Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

3 skoldagar kvar..


Inlägget skrevs : 2011-12-16
Klockan : 23:10:18
Då var det slut på denna skolvecka. Den har gått hyfsat snabbt. Inga prov eller läxförhör, väldigt skönt! Vi hade bad på idrotten idag för första gången denna termin. Linn och jag simmade 80 längder på 58 minuter, rätt bra va?! Man kände av det i armarna efteråt, speciellt i axlarna och uppmot nacken. Men det var skönt. Tea följde med mig hem efter skolan, som var en evigheters evighet sen. Det var på tiden nu med andra ord! Vi hade det bra och mysigt här hemma med en massa prat. Fram mot tjugo i sju gick vi ner mot idrottshuset för att jag skulle döma kl halv åtta. Det var en rätt så svår match att döma.. Mycket som hände osv. Men hade en duktig domarkollega med mig som jag aldrig hade dömt med förut faktiskt. Jag lärde mig lite utav honom, vilket var bra tycker jag! Jag är nöjd med min insats i vilket fall. Nu ligger jag i sängen och lyssnar på musik. Är inte jättetrött, men kommer nog släcka och sova snart i alla fall hehe. Imorgon ger jag mig ut på lite skojsigheter, berättar mer om de då! Puss och kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0