Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Är man ärlig löser sig allt.


Inlägget skrevs : 2011-12-21
Klockan : 20:12:07
Finns inte så mycket att säga om dagen. Känslomässig skoldag passar in bra. Det har varit rätt mycket och lite jobbigt. Så blir det ibland, tyvärr. Men nu är allt utrett, vilket är väldigt skönt. Hatar när det blir konflikter som egentligen inte behövs komma upp! Nej usch och fy. Tur att man kan reda ut saker och ting. Min eftermiddag har i vilket fall varit väldigt bra och mysig! Jag, Lotta, Linn, Maja och Elvira hade julklappsbyte hemma hos Lotta. Fick jättefina julklappar! Tack mina hjärtan! ♥ Nu är jag hemma och är väldigt trött.
Imorgon är det Julavslutning, superskönt! Får betygen och allt. Vet vad jag kommer få för betyg (och nöjd är jag!). Jag hoppas ni har haft en bra dag och har en fortsatt trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Michaila

Aldrig kul med onödiga konflikter!

2011-12-21 @ 21:28:23
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0