Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Denna onsdag blir en träningsdag


Inlägget skrevs : 2011-12-28
Klockan : 13:45:29
Hur har ni sovit inatt? Jag har sovit jättegott! Vet inte när jag somnade igår, jag bara somnade haha. Vaknade upp runt halv tolv, super skönt. Har chillat här på förmiddagen, ätit frukost och lite sånt. Josse hör av sig om en stund då vi ska och fixa lite saker, sen dra oss iväg till gymet. Har inte varit på nya än så det är dags nu! Får se om även hon och jag hittar på något efter, det visar sig. Ha en bra dag allesammans! :)


weheartit.com
- jag vill ha snö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0