Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Det slår över till fredag igen


Inlägget skrevs : 2011-12-02
Klockan : 07:08:50

Godmorgon! Har lite tid över till att blogga så jag tänkte att jag skulle göra det!
Jag har inte skrivit på tre dagar nu, jag vet. Men det är mycket i skolan och annat runt omkring som gör att jag inte hinner med och faktiskt inte känner för det heller. Jag har knappt suttit något vid datorn heller de senaste dagarna, så jag har ju inte bara "struntat" i att blogga. Men jag hoppas det är okej för er!

Igår var jag på öppethus på Risbergska skolan med mamma, Linn och Lotta. Det var en jäkligt stor skola! Igår var det ju väldigt mycket folk också, vilket gjorde att det blev rätt så rörigt och snurrigt. Men så är det ju inte sen när man har börjat där (om jag ska det). Jag kollade på sam-musikprofil, estet-musik och RMS (Räddning, Miljö & Säkerhet). Jag har tagit bort två utav dom, det första och sista. Nu återstår det att välja mellan Estet-musik eller kriminologi på Jensen, som jag ska och kolla upp på tisdag då dom har öppethus. Det snurrar lite mer i mitt huvud nu då jag trodde att jag var säker på Risbergska. Men det är jag inte längre. Inte helt i varje fall. Vilket gör det hela lite jobbigare och svårare. Men jag kommer välja rätt tillslut, självklart!

Nu väntar jag på att klockan ska slå ungefär kvart över och jag drar mig till skolan där det blir Julfrukost! Gottigt.
Ha en alldeles utmärkt fredag! Puss och kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0