Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Första riktiga snön har fallit!


Inlägget skrevs : 2011-12-05
Klockan : 18:46:15
Nu är snön påväg! Nu ser man hur det kommer från himlen och landar på marken. Fytusan vad härligt! Vill verkligen ha vinter och inte denna fula höst längre! Så nu fick jag ett litet leende på läpparna, hihi.

Har ni haft en fin måndag och bra start på veckan? Det har jag haft! Fick tillbaka mitt hemkunskapsarbete idag vilket jag fick VG och rätt bra kritik/omdöme på. Hon sa att jag hade gjort en bra variation och snyggt och fint! ;) Så det var kul! Annars hände det väl inte så mycket. Efter skolan stack jag direkt till gymet och körde ungefär 1 timme där. Crosstraining och maskiner, mycket ben idag. Skönt!! Nu hörni så ska jag faktiskt laga kvällens mat. Spännande va! Nej inte så faktiskt haha, inte något svårt precis. (a) Men alltid något.


Kommentarer
Postat av: Michaila

Vill också ha vinter och mer snö :D

2011-12-06 @ 14:36:40
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0