Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

I'm happy


Inlägget skrevs : 2011-12-20
Klockan : 17:33:22
Julbord, filmtittande och allmänt rolig skoldag, säger jag nu tack gode gud för att det är onsdag imorgon och då sista skoldagen innan jullovet. Det ska bli så skönt!! När får ni jullov? Nu ska jag sticka iväg och göra ett litet ärende, sen ner till min träning som jag idag har hoppat pga förkylning som inte är helt bra än. Det är lite avslutning ikväll inför jul så blir lite fika och sånt. Fika måste jag ju göra! ;) Puss på er så hörs vi säkert senare!


- summerdream
weheartit.com


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0