Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Jullov!


Inlägget skrevs : 2011-12-22
Klockan : 14:02:39
Äntligen är Jullovet här! Som vi har väntat! Det ska bli jätteskönt att få vara ledig i faktiskt exakt  20 dagar (med helger inräknade). Inga fel, det behövs! Dagen har i alla fall varit fin. Jag uppträdde med den låten jag spelade in här i höstas. Make you feel my love med Adele. Det gick riktigt, riktigt bra! Nästan en utav mina bästa uppträdanden jag har gjort, hihi. :D Jag har fått jättebra respons, vilket är superkul! Av både lärare och kompisar. Det peppar mig jättemycket ska ni veta! Sen hade vi nior tävling i Juldans. Det var fyra omgångar, vi vann en och med de så stod vi inte som vinnare. Vi fabblade bort oss lite i sista haha, annars hade vi lätt vunnit! Hehe. Så är det, kul var det i varje fall. När allt var klart i idrottshallen begav vi oss till respektive klassrum och fick våra betyg, fikade osv. Betygen blev jag nöjd med! Lite att ändra till vårterminen, men det är ju bra för då har man något att satsa på! Så jag kan gå på ett Jullov med ett leende på läpparna.

Nu ska jag slappa och ha det skönt innan jag sticker iväg till mamma där det blir att klä julgranen och lite sånt jul-stök. Ha en bra eftermiddag så hörs vi säkert ikväll!


Kommentarer
Postat av: JFdressage

vilken ur härlig blogg du har! :)



var gärna med och tävla om en gästbloggning hos oss!

imorgon blir det ännu bättre pris (:

2011-12-23 @ 11:27:43
URL: http://jfdressage.blogg.se/
Postat av: ems

skönt med jullov :D

2011-12-23 @ 12:11:28
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0