Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Lite av en bloggtorka...


Inlägget skrevs : 2011-12-11
Klockan : 15:36:07

Dag 1 – 10 fakta om mig och 1 bild.
Dag 2 – En helt vanlig dag.
Dag 3 – Mina vänner.
Dag 4 – Vad jag helt klär mig i.
Dag 5 – Mitt smeknamn.
Dag 6 - 4 bilder som betyder mycket för mig.
Dag 7 – Mitt senaste SMS.
Dag 8 – 3 tjejer jag tycker ser bra ut.
Dag 9 – Min skola.
Dag 10 – Min klass.
Dag 11 – Något jag vill uppleva igen.
Dag 12 – Något som gör så jag mår bra.
Dag 13 – Vilken kändis tycker jag är snyggast.
Dag 14 – Mina svagheter.
Dag 15 – Min senaste utomlandsresa.
Dag 16 - Mina styrkor.
Dag 17 – Mitt starkaste sommarminne ifrån i somras.
Dag 18 – Bästa låten just nu.
Dag 19 - Min favorit plats på jorden.
Dag 20 – 10 saker jag vill göra innan jag dör.
Dag 21 – Min nästa utomlandsresa.
Dag 22 – Min absolut bästa vän.
Dag 23 – Vad kärlek är för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0