Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

No picture today..


Inlägget skrevs : 2011-12-06
Klockan : 16:20:37
Chill dag kan man ju verkligen säga! En lektion som bestod av B-tid (man gör läxor), håltimme efter de sen dömde jag en innebandyturnering för 8:orna på skolan. Jag slutade hela två timmar tidigare, gött!! Var faktiskt skönt att få ett litet "break" såhär mitt i veckan. Nu ska jag upp på stan för att hämta lite grejer på ljudbutiken (musik) sen fylla på mitt busskort och åka in till Örebro där jag möter upp pappa och vi går till Jensen där det är öppethus ikväll. Får vi se vad jag tycker om de! Efter ikväll ska jag bestämma mig om det blir Risbergska eller Jensen.. Spännande! Hörs kanske när jag har kommit hem, annars imorgon. Kramis alla söta!

Kommentarer
Postat av: FOTOSTYLE - Sofia Hjort

Sv: Återigen ber jag om ursäkt för mitt otroligt sena svar, har inte riktigt haft tid för att svara på kommentarer haha!

Joo, Risbergska tror jag nog är bra :D

2011-12-06 @ 20:39:08
URL: http://fotostyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0