Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

One more step


Inlägget skrevs : 2011-12-10
Klockan : 23:40:03
Oj vilken kväll! Rolig kväll! Framträdandet gick bra. Jag var inte så nervös, men hade däremot lite ont i halsen vilket gjorde att rösten blev lite begränsad. Hade velat sjunga ut lite mera kanske... Men det dög och jag är nöjd! Har fått bra respons på låten och sången, vilket är jätteroligt speciellt eftersom det var en låt skriven av mig. Jag ska försöka få den inspelad nån gång under vintern så ni också kan få höra den! Till final kom ett band och två solister. Den som sen stod som vinnare var Eliana som också hade skrivit en egen låt (som har fastnat i min hjärna nu!). Riktigt duktig är hon! Speciell röst och väldigt mycket känslor. Absolut en värdig vinnare!

Nu ligger jag i sängen och är rätt så trött. Upp imorgon vid halv nio för att åka iväg på match i Hallsberg. Hoppas på att vi spelar riktigt bra! Jag är laddad! Man hinner knappt komma ner i varv innan man ska ladda om igen... Men så är mitt liv ibland, haha! Men det är kul! Hoppas ni har haft en bra kväll i vilket fall och att ni sover så gott. Puss och kram från mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0