Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Slut på höstterminen snart!!


Inlägget skrevs : 2011-12-08
Klockan : 20:45:45
Till att börja med. Vad är det för fel på blogg.se? När man ska skriva inlägg så ser man inte hela rutan man skriver i, utan bara halva typ och den andra halvan är övertäckt med något? Fattar nada och jag blir väldigt irriterad. Hoppas att ni fixar det snart blogg.se!

Nu till hur min dag har varit. Jo men den har varit bra! Jag har gäspat mig igenom hela dagen i princip, men jag klarade det haha. Biologi provet gick väldigt bra, kändes det som i varje fall. Har inte fått reda på resultatet än, men får se om jag hittar Carlberg (min lärare) imorgon och ber om att få se det då. Annars fick jag reda på hur det gick på engelskan, där fick jag VG. Helt okej nöjd! Vi hade inställd bild sista lektion, så jag slutade vid fem över två istället för vid halv fyra vilket var väldigt skönt. Jag gick hem med Linn då för vi skulle fixa lite med pengarna vi har fått ihop från julmarknaden och lite sånt. Vid 18 åkte vi ner till träningen. Det var ett tag sen jag tränade för det har varit öppna hus som jag har varit på och så, så jag har fått hoppat det helt enkelt. Därför var det extra kul idag och jobbigt! Var riktigt svettig efteråt. Men det är väl bara bra antar jag hehe. Nu har jag ätit för en liten stund sen och sitter och tittar på JulLotta på Liseberg. Ska försöka sova hyfsat tidigt idag, runt 10. Imorgon har vi bok-dag i skolan. Riktigt tråkigt, menmen.. Slutar halv fyra också. Jäkligt drygt! På kvällen är det lite rep inför lördag då talangen är. Jag är riktigt spänd (positivt!) och lite nervös hihi... Men det kommer nog gå jättebra! Nej nu säger jag - Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0