Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

21:47


Inlägget skrevs : 2011-02-16
Klockan : 21:47:57
Kom hem från kvällens träning lite efter åtta. Cilla och jag stod i mål idag. Dom andra fick skjuta på oss, gick väldigt bra faktiskt. :) Det blir så att jag kommer stå på lördag, även Cilla. Vi får se om hon tar två perioder och jag en eftersom jag har problem och ont i mina knän. Jag vill helst inte få ont igen som jag har haft i ett par veckor nu men det äntligen har gått över. Och en målvakt kan ju egentligen inte ha problem med knän, men nu ska jag ju bara hoppa in för att vi inte har någon målvakt, och då så delar Cilla och jag på de för hon vill heller inte stå hela. Vilket jag tycker låter bra, så det ordnar nog sig! Känner mig säkrare nu i varje fall. :)
Pappa har förhört mig lite på engelskan som jag har prov i på fredag. Kör mer på de imorgon. Men ska lägga in några glosor på glosboken nu, sen blir det nog att krypa ner rätt så snart. Har varit så himla trött på morgnarna dem senaste dagarna pga att jag har somnat "sent", typ runt elva, men för mig så kan det vara nog sent för att vara trött när man ska upp kl sju.

Och tack för presenterna som jag har fått idag på min namnsdag, pappa och bror!
Två filmer (Morden I Midsumer), en väska och en skiva (Bruno Mars).
Längtar något efter att få se vad mammi har köpt åt mig.. ;) Haha.
Och nej, jag är inte bortskämd om någon nu tror de!
Vi har alltid haft såhär i min familj att man får presenter på namnsdagar
och bestämma om man ska fika eller vad man ska äta på dagen.


Sov så gott alla sen när ni ska sova, godnatt!

Kommentarer
Postat av: MAJZANS

sv; Nej, jag var inget pigg i morse, så jag åkte aldrig tll skolan :/

2011-02-17 @ 10:19:29
URL: http://majallarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0