Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Dag 02 - Meningen bakom ditt bloggnamn


Inlägget skrevs : 2011-02-09
Klockan : 21:35:35
Alltså.. Jag vet ärligt inte riktigt vad som fick mig att döpa min blogg till "jagheterjjulia". Det var väl helt enkelt ett bra & enkelt bloggnamn för en som heter Julia? Haha, nåt sånt tror jag att jag tänkte. Hade även något liknande på msn och bilddagboken då, så då tänkte jag väl att jag ska ta ungefär samma namn som jag har på andra ställen och så. Annars är det väl ingen speciell "bakgrund" bakom namnet. :) Hihi.


Här kan ni få se en bild från i somras på den här "jagheterjjulia" tjejen ;)

Kommentarer
Postat av: Julia

Fin blogg! :-)

2011-02-10 @ 17:05:41
URL: http://freezeamoment.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0