Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Denna är roligare, hihi..


Inlägget skrevs : 2011-02-05
Klockan : 22:50:15
Dag 01 - En nytagen bild på dig & en kort presentation
Dag 02 - Meningen bakom ditt bloggnamn
Dag 03 - En bild av dig och någon du känt hela ditt liv
Dag 04 - Låtar du lyssnar på vid olika humör
Dag 05 - Har du förändrats de senaste 5 åren
Dag 06 - En bild du aldrig lagt ut tidigare
Dag 07 - Någon du skulle vilja byta liv med för en dag och varför
Dag 08 - En bild på dig och någon du kallar syster/bror
Dag 09 -
Varför började du blogga?
Dag 10 -
Sätt din ipod på shuffle: Första tio låtar som spelas är?
Dag 11 - En bild av ditt rum
Dag 12 - Planer/drömmar/mål du har
Dag 13 -
En bild på någon som du träffar ofta
Dag 14 –
Något du längtar för mycket efter
Dag 15 - Din åsikt kring invandrare

Dag 16 - En bild på den personen som senast skickade ett sms till dig
Dag 17 - En bild som får dig att sakna just den tiden då bilden är tagen
Dag 18 -
Mina vänners bloggar
Dag 19 -
En kyss som du aldrig kommer glömma
Dag 20 - Någon du vill byta utseende med
Dag 21 - Din åsikt kring otrohet
Dag 22 - Ditt kortaste förhållande
Dag 23 - 3 saker som du tycker om med dig själv
Dag 24 - 3 saker som du inte tycker om med dig själv
Dag 25 - 3 bloggar du följer
Dag 26 - Topp 10 med favorit artister/band
Dag 27 -
En bild på din dröm kille
Dag 28 – 5 saker du vill göra innan du dör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0