Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

En lördag


Inlägget skrevs : 2011-02-19
Klockan : 15:15:57
Hej på er! Imorse blev det att dra iväg till Hallsberg på match. Åkte vid tio. Matchstart vid halv tolv, fokus på direkten! Dom kom nästan inte över på våran plansida på rätt länge i första faktiskt. Riktigt härligt!! Tyvärr sen så fick dom in 2 mål. Första period slutade 0-2 till dom. I andra så tappade vi mer och mer och blev loja. Dom fick in 3 mål till, alltså blev det 0-5 i andra. I tredje så.. Ja, vi kom inte igång helt enkelt. Vi spelade bra nästan hela matchen, men det var något med oss idag, vi var inte riktigt med. Men vi fick in ett mål i sista i alla fall. Matchen slutade 8-1 till dom. Sådana siffror är vi inte vana att förlora med nu för tiden faktiskt, så det känns lite surt måste jag säga.. Menmen, vi var inte riktigt med på dagens match helt enkelt. Det är bara att glömma den, för nu är den historia!

Vi kom hem ungefär vid halv tre. Tänkte ta något att käka nu, men vet inte vad.. Ikväll tar jag det lugnt och är hemma. Melodifestivalen och sånt. Hoppas ni har haft en bra förmiddag och får en bra eftermiddag och kväll! :)
Vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0