Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

En massa klagande, nej tack


Inlägget skrevs : 2011-02-20
Klockan : 21:07:55

Gustavs innebandymatch slutade 4-3 till Hovsta som dom mötte. Matchen var rätt dålig måste jag erkänna.. Dom hade inget bra spel, så egentligen förtjänade Hovsta nog att vinna. Även fast deras "föräldrar" var jävligt dåliga föräldrar.. Stod och skrek på domaren en massa fula saker. Herregud, blir så irriterad på sånt! Kan man inte visa sina barn lite respekt eller? Om man nu inte kan det så ska man fan inte vara där. Fattar inte varför domarna inte bara skickade ut dom. Om min pappa/mamma eller någon annan förälder skulle göra så i mitt lag på min match så skulle jag bli tokig och dessutom SKÄMMAS IHJÄL (om det var nån utav mina föräldrar!). Usch nej.

Nu sitter jag och tittar på ett gammalt avsnitt av Morden I Midsumer på tv. Men tänkte nog ändra till tv11 och se om Big Brother har några roliga med denna gång. ;) Patetiskt program egentligen tycker jag, men jaja!
Puss på er, ha en bra kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0