Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

En ny Julia


Inlägget skrevs : 2011-02-08
Klockan : 21:20:34
Godkväll, thihi.
Tisdagar, rätt sköna men ändå långa dagar. Men aja, ska inte klaga. :) När jag slutade vid kvart över tre så stack jag upp till stan, köpte lite käk sen gick jag till frisören och satte mig och väntade på att det skulle bli min tur. Färgning och toppning, blev riktigt bra! Tog i lite mer brun denna gång för det blev rätt så mycket röd förra gången, fast det är fortfarande rött men det kommer gå bort fortare oså. Så nu känner jag mig som en ny och fräschare Julia! I alla fall en fräschare look, haha. Nej men det är alltid kul med lite ny förändring! :) Har ni haft en bra dag då? Min kväll har gott åt till att plugga för det mesta. Kom hem vid halv sju, så jag har ju inte varit hemma så jättelänge egentligen men... Har i alla fall gjort matteläxa och spanska glosor. Nu ska jag fortsätta lite här på datorn innan jag stänger av och fixar mig inför kvällen. Vi hörs imorgon!

Bild på håret får vi se om ni får under veckan
eller om det blir nästa vecka då jag kommer till pappa där kameran är.
Men det visar sig! PUSS

Kommentarer
Postat av: Caroline

Har lagt upp nio stycken olika outfits på bloggen och skulle vara jättekul om du kunde rösta på den du tycker är finast!Skulle uppskattas massor, tack på förhand! :D

2011-02-08 @ 22:18:15
URL: http://carolinedesiree.blogg.se/
Postat av: Caroline

sv; ja håller med om fyran! :D Tack för att du röstade! :D

2011-02-09 @ 18:15:56
URL: http://carolinedesiree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0