Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Första dagen på sportlovet


Inlägget skrevs : 2011-02-21
Klockan : 11:30:36
Va skönt det var att man fick sova ut imorse, inget gå upp tidigt, ingen skola. Oh! Dock så vaknade jag redan vid nio, men jag somnade om igen sån tur va. Dock bara i en timme drygt men. Somnade vid tolv igår så var kanske därför jag vaknade "tidigt" för att jag la mig "tidigt", hehe. Idag är det första dagen på sportlovet, och jag har inte en aning om vad jag ska göra. Gustav är hos kompisar, pappa jobbar, jag är ensam hemma. Vill inte bara sitta och titta på tv och datorn hela dagen i alla fall.. Kanske ska dra och gymma? Tänkte göra det imorgon men kan inte då, så får se om jag kan få med mig Elvira.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0