Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Fredag 4 februari


Inlägget skrevs : 2011-02-04
Klockan : 11:05:59
Godmorgon! Idag känner jag mig piggare! Stannade hemma från skolan en sista dag för att vila upp mig det sista. Är ju inte helt pigg än. Tar ett tag att "vakna till" när man har varit sjuk. Idag måste jag se till att få rätt så mycket gjort i skrivuppsatsen i musiken. Den ska vara inne v.7, alltså har jag nästa vecka på mig också, men skönt att inte behöva sitta och slita med allt då. :) Sen ska jag väl kolla lite på biologin. Skulle egentligen ha haft prov idag i sexualkunskap, men ja jag är ju sjuk. Så jag får göra det på måndag eller onsdag istället, vilket går lika bra för mig för har inget prov nästa vecka. Så det är dom två sakerna jag ska plugga på idag! Nu ska jag äta frukost, vi hörs senare.

Kommentarer
Postat av: Erik;)

Sv; okej det är ju tur det, aldrig roligt att vara sjuk:/ Tack!;P

2011-02-04 @ 16:52:25
URL: http://erikhedmaan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0