Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Hemkommen från en trevlig dag!


Inlägget skrevs : 2011-02-24
Klockan : 17:14:46
Nu har jag kommit hem från Örebro! Vi har haft det supermysigt. Elvira hittade en hel del saker, medans jag hittade lite smått och gott. Min t-shirt som jag skulle ha fick jag med mig hem, det blev en röd stor som kommer passa perfekt att dansa i och även till sommarn att ha instoppad i shorts! Sen blev det en halsduk, ett armband och en tröja. Som sagt, lite smått och gott. :) Har tyvärr ingen kamera här hos mamma så kan ej ta kort. Men systemkameran kommer tillbaka antingen imorgon eller på lördag, så om ni absolut vill så kan jag ju ta kort då på kläderna och lägga ut? Hehe.

Kommentarer
Postat av: MAJZANS

sv; Hoppas det iaf Julia, tack att du finns<3.

2011-02-24 @ 19:21:58
URL: http://majallarsson.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag har varit på Scandinavium idag på Göteborg Horse Show, riktigt kul :)

2011-02-24 @ 20:14:46
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0