Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Kan bli en bra söndag eftersom det är lov imorgon..


Inlägget skrevs : 2011-02-20
Klockan : 13:37:28
Godmorgon! Vid nio vaknade jag av att jag var kissenödig och törstig, så jag gick upp och gick på toa och hämtade loka. Sen la jag mig igen och somnade om (var absolut inte pigg) och vaknade/gick upp vid tolv ungefär. Sen dess har jag ätit frukost och tittat på tv. Nu sitter jag i min sköna säng och tittar på slalom på tvn. Sånt tycker jag är roligt! Vi har fyra svenskar som är med i detta åk, och alla har en jäkla bra chans att få en pallplats! Vi får hoppas på det. :) Vid ungefär halv fyra åker jag med pappa och bror till Örebro för att titta på gustavs innebandymatch. Så det som jag sa igår att jag skulle göra blir alltså inte av något utav de. Dock ville jag gå och gymma, men.. Ska gymma två dagar denna vecka i alla fall, har ingen annan träning. Längtar till man kan börja springa och cykla nu ute. Brukar springa en kväll i veckan då jag inte har någon annan "röra-på-mig-träning". Det är skönt!
Vad ska ni göra idag? :)

Kommentarer
Postat av: Mickisela

ååååh vad söt du är älskling!

2011-02-20 @ 15:11:36
URL: http://mickisela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0