Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Måndag


Inlägget skrevs : 2011-02-14
Klockan : 17:10:41

Jag orkar inte plugga!! Åhhh. Har bara idag och imorgon på mig att göra klart musiken, för på onsdag ska den vara inne. Och jag vill ju gärna få ett MVG på denna inlämningsuppgift.. I alla fall ett VG, eftersom ämnet just är musik och ja, behöver inte säga så mycket mer. VG får jag nog, men vore kul med ett MVG. Lite måste man satsa! Så jag ska sätta mig och skriva på den nu. Har haft ett par timmar att kunna börja med den, men jag har aldrig lyckats komma igång med den. I alla fall, jag gjorde mitt biologiprov idag på omprovs/inte gjorda prov's tiden efter jag slutat. Det gick bra! Kanske var 5-6 frågor jag inte svarade på, men jag tror att jag kommer få rätt så bra ändå. Visar sig väl när jag får tillbaka det. Träning ikväll, satans gött! LOVE


Kommentarer
Postat av: Blondiner <3

Sv: Japp sj? :)

2011-02-14 @ 20:35:04
URL: http://blondeegirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0