Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Måndagar, då man är trött


Inlägget skrevs : 2011-02-07
Klockan : 17:39:13
Hej på er! :) Dagen har rullat på fint. Måndagar är dock såna dagar som man är trött på, både i skolan och hemma. Slumrade till lite här i soffan förut. Mycket skönt! Men jag ska ju iväg och träna om ett tag så tänkte att jag kan ju inte sova nu, hihi. Tränade inte på hela förra veckan pga att jag var sjuk, så jag får se hur det går idag! Tror att min kropp kommer vara något efter, och även spelet, menmen jag kör på så gott jag kan! Hoppas att ni har haft en bra måndag i alla fall. Vi hörs nog senare ikväll, kramen!


Imorgon får jag äntligen "tillbaka" denna färg!
Ska färga och klippa/toppa efter skolan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0