Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Något planerat ?


Inlägget skrevs : 2011-02-04
Klockan : 19:11:24
Nu är jag frisk! :) Har inte ont i öronen längre eller i halsen, jätteskönt. Kan väl känna av halsen nån gång ibland, men det mesta har i alla fall gått över. Så nu kan jag leva vanligt igen! Det menar jag med att inte behöva ligga inne dag ut och dag in. ;) Men denna helg kommer nog bli tråkig.. För jag vetefan vad som ska hända.. Är bandymatch imorgon, sticker väl och kollar på den med mammi. Men sen då? Inte en aning. Hoppas man inte bara sitter inne hela helgen då som man har gjort hela veckan. Om jag känner mig pigg nog så blir det kanske gymmet på söndag i alla fall! Aja. Ikväll blir det i alla fall mys hemma framför Let's Dance. Duger de med!

Vad ska ni göra ikväll? Ut och festa, stanna hemma med familjen/pojk-flickvän?


Kommentarer
Postat av: FANNY

sv; inget spec, själv? :)

2011-02-04 @ 20:37:28
URL: http://fannyymahne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0