Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Rubrik..


Inlägget skrevs : 2011-02-21
Klockan : 16:59:17
Jahapp, jag har då inte gjort ett skit idag. Dock så har det varit skönt att varit ensam hemma hela tiden.. Jag har kunnat gått runt och strosat för mig själv. Man behöver tid för sig själv ibland också. Så det har väl varit skönt! Men jag har ju inte gjort något annat än att försökt hittat något roligt på datorn (hehe), lyssnat på musik, tittat på tv och pluggat lite. Kul dag? Njae, inte så värst! Elvira har inte hört av sig än om det blir något gym ikväll eller inte, men jag hoppas på det i alla fall. Om inte så måste jag gå ut/röra på mig så då får det väl bli en kvällspromenad i det kalla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0