Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Så kan det va


Inlägget skrevs : 2011-02-25
Klockan : 18:48:51
Hej på er! Jag har inte skrivit något idag, nej jag vet, men jag kan förklara varför.
Imorse när jag vaknade, eller rättare sagt i förmiddags för gick upp vid halv ett, så hade jag ont i magen och jag visste ju direkt vad som var påväg. Jag gick ner och tog tabletter och la mig sedan i soffan. Värkarna började komma och kraftigare och kraftigare. Fyfan vad jag hatar mensvärk!!! Det tog ett tag innan det gick över.. Efter yrande, skrikande (låter som värsta psykopaten haha..) osv. Men sen så somnade jag och vaknade 1½ timme senare med inge ont alls! Vilken skön känsla säger jag bara. Då är man i sitt rätta jag igen, för inte är man de när man har mensvärk.. Jobbigt. I alla fall, nog talat om de! Sen efter nån timme så drog jag, mamma och bror till Linde för att köpa skidkläder åt Gustav och mig. Jag hittade ett par blåa byxor och en vit jacka. Det kommer nog bli supersnyggt hihi! :) När vi var klara där så åkte vi hem igen. Nu gör jag inte speciellt mycket. Ska börja fixa mig, för ska ner och kolla på innebandymatch med Elvira och Malin vid halv åtta.
Hoppas ni får en bra fredagskväll. Ska ni ut på fest eller ha en hemmakväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0