Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

22 Bullets


Inlägget skrevs : 2011-01-08
Klockan : 23:46:40
Pappa och jag hyrde en film på tv;n som hette 22 Bullets här ikväll. En thriller, brukar inte tycka om såna så mycket, men denna var faktiskt helt okej! Dock rätt mycket blod och sånt, som är min fobi också, i alla fall en liten fobi (när det kommer till "stora mängder" blod och äckliga sår osv), men bara jag blundar när det kommer såna bilder så är det lugnt! Både pappa och jag blev lite arga på poliserna i filmen som skulle vara till någon hjälp, men inte var de för fem öre. Och både jag och pappa är såna som oftast lever oss in i filmerna, så det blev lite kämpigt där haha! Men det slutade bra i alla fall, om man kan säga bra? När ungefär 7 pers blev dödade osv... Aja, men vi säger att den slutade bra! Hehe :')

Nu ligger jag i min säng, den varma och sköna sängen. Stor är den också! Hihi. :D
Kanske slår på ett avsnitt av brottskod.. Eller någon annan film.. Annars så blir det att sova..
Men nje, det tror jag inte. Inte än. En Julia som har svårt att bestämma sig här.. Haha.
Puss & kram på er, hörs imorgon!


Ni som gillar mycket "pang, pang" - För er kan jag rekommendera denna film!
Och för er andra med naturligtvis, men ja, ni förstår nog kanske vad jag menar ändå.
Men storyn var bra tyckte jag, och den är lite spännande och så.
Men som sagt, en hel del blod och pang pang. ;)
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Julia

ohja

2011-01-09 @ 00:46:40
URL: http://juliaberglund.blogg.se/
Postat av: Julia

ja ska va me min kille eller "snart min" hah ;) dudå?

2011-01-09 @ 13:03:51
URL: http://juliaberglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0