Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Allt är inte lätt..


Inlägget skrevs : 2011-01-11
Klockan : 16:41:19
Godeftermiddag på er! (Hihi)
Kom hem vid halv fyra ungefär. Dagen har rullat på bra. Fick lite smått panik på bilden, för fick reda på att vi skulle måla av varandra i klassen, alla ska måla av alla eller vad man ska säga, men ni kanske förstår! Och så är det en som ska stå i mitten och alla andra sitta runt om den och sen måla av personen som står i mitten då. Och vi hann med ungefär 5 personer idag. Den första fick man 10 min på sig, den andra 5 min, tredje 3 min, fjärde 1 min och femte 5 min. Fattar ni att man skulle måla av en person i HELHET (det som var det viktigaste, proportionerna) på 1 min??! Sinnessjukt ju. Varför utsätta oss för sån stress? Och jag kan inte måla, vill inte måla, orkar inte måla.. Jag är ingenting för bild helt enkelt. Eller jag kanske inte ska säga att jag inte kan måla, för det kan jag ju. Och en del saker blir ju bra. Men ja, ni förstår vad jag menar? Jag tror i alla fall inte att jag var ensam om att få lite panik och så, heh. Men det blir nog bra med det där! Återstår att få se resultaten när dom har målat av mig också.. Ujuj. (a) Snygg-varning! HAHA. Nej nu ska jag sluta babbla om bild! På matten så fick vi reda på lite mer om provet som kommer på fredag, så nu känner jag mig lite säkrare, eller rätt så mycket säkrare faktiskt. Och det är ju skönt! Satsar på G först och främst, sen får vi se om jag får högre eller inte. :)

Nu ska jag ta något att äta tror jag. Göra lite varm oboy/choklad? Åh va gott!
Vi hörs om ett tag igen!

Kommentarer
Postat av: elin amour [en störd jävel]

Kul att du ville vara med i dagens blogg!:D

För större chans att vinna rösta på min blogg i årets blogg!

Klicka på länken och sök på en störd jävel!

http://apps.facebook.com/blogoftheyear/

2011-01-11 @ 17:44:33
URL: http://onefabulous.blogg.se/
Postat av: Claudia

Sv: okej, vad bra! :)

2011-01-11 @ 18:47:50
URL: http://claudiamartinsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0