Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Bättre blir det!


Inlägget skrevs : 2011-01-02
Klockan : 23:47:18
Förlåt för min jättedåliga uppdatering här på bloggen idag! Men jag har tittat på innebandy hela dagen. Eller ända sen ett ungefär, och innan dess så hade jag annat för mig så hann inte skriva något. Hoppas det är lugnt för er! Hehe. Nu kan jag dock heller inte skriva så mycket, för jag börjar bli rätt trött och ska krypa ner i sängen och titta på nån film. När jag är trött vet jag liksom inte vad jag ska skriva om, så då är det bäst att inte skriva så mycket så att det inte bara blir något tråkigt, haha. ;p Hoppas ni förstår mig .. Kram på er så hörs vi imorgon!

Och dom här "dag 01" osv grejerna gör jag så fort jag får tid med det! På dom flesta sakerna man ska skriva om så blir det ju att man skriver rätt mycket, så måste ha tid för att kunna sitta ner med det. Men jag kör på!


Kommentarer
Postat av: Sabina

Fin bild sötisss! :)

2011-01-03 @ 02:06:06
URL: http://musikmongot.blogg.se/
Postat av: emma :)

Sv; jorå , allt är bra med mej ! hah :)

De är okej , var har du varit någonstans då? :)

Kram<3

2011-01-03 @ 09:30:02
URL: http://emmaagylesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0