Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Dag 05 - Vad är kärlek


Inlägget skrevs : 2011-01-04
Klockan : 19:54:37
För mig så är kärlek så mycket mer än bara pojk-/flickvän. Det kan ju egentligen vara i princip allting. Musik, djur, människor. Det är klart att ha ett förhållande är väl alltid väldigt mycket kärlek. Man är intima med varann osv, och oftast i förhållandet så älskar man väl personen, tycker om den. Men som sagt, man kan även älska ett husdjur, ett band, en människa som kanske bara står en nära (vänner t.ex) men som inte är något intimt med. Så för mig är kärlek något väldigt stort och vackert. Något som man ska ta vara på! Kärlek = Lycka och omtanke. För mig betyder det ungefär de. Ta hand om varandra så mår alla väl!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0