Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Dag 06 - Min dag


Inlägget skrevs : 2011-01-08
Klockan : 17:53:02
Hade väckning på halv elva imorse för att jag skulle gå upp och duscha innan mamma skulle komma och hämta mig för att åka mot kusin och fira lilla (förlåt, stora) Max. Men jag stängde av den på engång och verkligen kände att jag inte orkar gå upp nu, och jag kommer inte orka följa med dit heller och vara social så jag sms:ade mamma och sa att jag inte orkar och ska somna om igen. Vilket jag också gjorde, ett tag. Vet inte riktigt när jag helt vaknade sen, men kanske vid halv tolv-tolv. Slog på tvn då och samtidigt tog jag upp mina matteböcker för att börja plugga. Nu är allt snart klart, och jag har fått lite mer koll nu om vad det är jag håller på med! Så det satt jag väl med i lite över en timme ungefär. Sen hämtade jag datorn och kollade lite på den vad som hade hänt under natten, hihi. Min bror kom in efter en stund och la sig bredvid mig i sängen. Ibland är han en rätt så go bror! Sedan började vi båda att fixa iordning oss, och när vi var klara gick vi ner mot idrottshuset och tittade på innebandymatch. Jag gick hem efter en stund, medans han stannade kvar där. Sen när jag kom hem från de så blev det att lägga sig i soffan, titta på tv och äta lite. Sen jag la mig i soffan så har jag inte gått upp igen, så jag ligger alltså här nu med. Ikväll kommer jag att vara hemma med min kära pappa och bror, titta på film och lite sånt trevligt blir det nog! Så ungefär så har min dag sett ut. Kram! :)

Kommentarer
Postat av: Filippa

Sv; Jag kom precis hem ;) själv då? ♥

2011-01-08 @ 19:48:08
URL: http://filippaf.blogg.se/
Postat av: emilia

2011-01-08 @ 19:54:30
URL: http://eemiliabergman.blogg.se/
Postat av: emilia

råkade skicka en tom kommentar förlåt ,men ville säga att du ahde en söt blogg :)

2011-01-08 @ 19:55:03
URL: http://eemiliabergman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0