Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Dag 08 - Ett ögonblick


Inlägget skrevs : 2011-01-12
Klockan : 21:22:30

Ett otroligt glatt ögonblick i mitt liv var när jag kom hem ifrån min klassresa i 6:an. Vi hade varit på Skara Sommarland över dagen. Vi hade haft det jättebra, så jag var lika glad när jag kom hem som jag var när jag åkte och under tiden vi var där. Sen när jag kom hem så sa mamma att jag hade fått ett paket, och det var rätt så stort, men inte så tjockt. Jag gick direkt och började öppna det, och tänkte "undra vad det här kan vara för något?".. Sen när jag väl hade fått upp pappret/papprerna som låg i brevet, så såg jag att det var från Talangen i Örebro (en musiktävling) och att jag hade kommit med! Ni kan inte förstå hur glad jag blev! Jag bara skrek av lycka, hoppade upp i min mammas famn. Oh vilket härligt ögonblick de va! Jag ringde också direkt till min vän Caroline, för det hade jag lovat henne att göra så fort jag fick svar på om jag kom med eller inte. Och jag hade ju något väldigt, väldigt bra och roligt att berätta för henne när hon väl hade svarat. Och hon blev nästan lika glad som mig! :D - Det är ett ögonblick i mitt liv som jag verkligen kommer att minnas. Den här lyckan. Finns så klart en massa flera, men ett utav dom var det här som kom upp i mitt huvud, så jag hoppas att ni blev nöjda med detta ögonblick ni fick höra om i varje fall! :)


Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan [two in one]

ja faktiskt :)

2011-01-12 @ 21:41:44
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Shorty&Myzan

sv Godmorgon snäckan :D allt bra ?:D

2011-01-13 @ 08:07:04
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0