Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Dag 11 - Mina syskon


Inlägget skrevs : 2011-01-14
Klockan : 23:57:40
Är egentligen på 'dag 10' idag, men jag har inte orkat tagit nån outfit bild som man då ska göra på 'dag 10', så vi kör en 'dag 11' idag och så får det bli en 'dag 10' imorgon, om ni har tur..


Bild på mig och min bror från i somras.
Gustav Fälling - Tvillingbror

Han är allt som ett syskon är. Jobbig, bråkig, knäpp, irriterande. Men samtidigt dom här otroligt bra sakerna. Rolig, glad, pratig. Jag skulle aldrig klara mig utan min tvilling. Vi är egentligen som en enda del, fast i två olika kroppar. Och att vara tvillingar är ju alltid lite speciellare, eller vad man nu ska kalla det för. Man "sitter ihop" på ett annat sätt. Jag kommer stå dig nära tills döden skiljer oss åt. Kan vara jobbigt att veta de ibland, men det är ju så det är kära broder! :) Jag älskar han/honom/dig djupt!

Kommentarer
Postat av: vadfanskajagheta.se - uppsalas största blogg!

Hej hej :) Jag hoppas allt är bra med dig!

Jag har precis startat en webbshopp med superbilliga smycken. Kika gärna in :) du hittar den på länken här:

http://vadfanskajagheta.se/2011/january/detta-finns-tillgangligt-just-nu-i-shoppen.html#comment



2011-01-15 @ 03:35:43
URL: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0