Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Dag 17 - Min favoritfödelsedag


Inlägget skrevs : 2011-01-29
Klockan : 23:58:48
Alla mina födelsedagar är favoriter och nya minnen. Jag har faktiskt ingen speciell födelsedag som har varit bättre än någon annan, vad jag kan minnas i alla fall. Om jag ska tänka på "omgivningen", vart jag var när jag fyllde, så får det väl bli när jag fyllde 12, för då var jag i Spanien på semester i två veckor. Det var en härlig och varm födelsedag! Kan man väl säga att den var, hehe. ;)

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Annika

härligt:) det är bara bra med mig. vad gör du idag?

2011-01-30 @ 09:13:02
URL: http://nanikkan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

härligt att vara utomlands när man fyller år :)

2011-01-30 @ 10:10:01
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0