Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Don't stop, just go


Inlägget skrevs : 2011-01-21
Klockan : 21:14:27
Träningen gick super ikväll! Jättehärligt. :D Vi hade ett bra tempo, kontroll och ja, helt enkelt en bra träning! Så det var jätteroligt att se att alla var så taggade, och speciellt taggade inför morgondagens match! Nu tycker jag att vi visar att vi kan ta dom, för det kan vi, bara vi vill och kämpar på. Vi får inte ge oss. Vi ska vara med hela tiden och uppmärksamma. Just goooooo!


Sitter i soffan med mammi och tittar på Let's Dance nu.
Bagge ska dansa snart! Hihi ;)
Hörs med en "dag" sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0