Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

En lyckad lördag


Inlägget skrevs : 2011-01-16
Klockan : 01:40:22

Nu blir det ett litet nattinlägg, men jag har inte haft tid till att skriva på eftermiddagen/kvällen. Efter matchen så åkte jag hem till mamma. Var där en stund och så. Sen åkte vi och hyrde film, och hon skjutsade mig till pappa. Fixade iordning mig, för åkte nästan på direkten hem till Elvira där brudarna skulle vara och vi skulle ha en myskväll tillsammans! Men först kan jag väl säga vad det blev för resultat i matchen och så. Och ja, vi förlorade. Det blev 0-3, till Lillån då alltså. Lite synd att vi inte fick in ett enda mål.. Ett tag var vi bara uppe hos dom och pressade på dom hela tiden, så dom fick aldrig ner bollen till oss, vilket ju var super! Det gjorde vi riktigt bra.. När vi väl fick kontroll på det. Men vi lyckades inte slå in bollen denna gång.. Och det är ju "tyvärr" de som gör att man vinner. Men jag var i alla fall nöjd med min prestation! Kämpade på under hela matchen, var helt slut sen efter. Ville bara gå hem och lägga mig. Mina ben höll på att vika sig hela tiden! Så det kan ju ha varit ett tecken på att jag hade kämpat på rätt så bra, hihi. :) Men det tycker jag dock att vi alla gjorde! I alla fall de jag såg. När man är back så koncentrerar man sig mycket på sig själv och den andra "back partnern", så man kanske inte kollar så mycket vad dom andra gör där uppe, speciellt inte om det är mycket där nere vid ens mål och så. Då har man ju de att tänka på och bollar att få bort. Och så var det denna match. Otroligt mycket och man fick vara på hugget hela tiden. Men så ska det ju vara! Även fast man kanske inte alla gånger är helt på hugget själv, hehe. Men aja, vi var inte dåliga om jag säger så då! :) Men som sagt, nu kommer vi till min kväll. Vi har haft det otroligt mysigt & roligt. Som vi alltid har! Ätit gott, pratat och skrattat i mängder, tagit en massa kort, spelat spel, tittat på film.
Kan ju knappast bli bättre! Puss på er mina gullepluttar!

Ja ni.. Jag kom hem straxt efter tolv. Och jag är faktiskt inte så trött nu.. Än.. Konstigt? Hmm.. Ja, kanske haha.
Men jag blir väl det nån gång antar jag. Tror nog att jag ska sova efter detta inlägg är skrivet och klart.
Igår vet ni så blev det ju en 'dag 11' istället för 'dag 10' som det egentligen skulle vara, så vi tar en 'dag 10' nu..
En outfit för dagen var det, och här kommer den.




Godnatt!


Kommentarer
Postat av: ems

snygg tröja :D

2011-01-16 @ 09:32:07
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: Alexandra

fin outfit :D

2011-01-16 @ 10:49:12
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: HON SOM FÖRSVANN

Hej. Läs gärna min blogg om vägen till självmord. Jag vet att inläggen är långa och jag inte har några bilder, men ifall du kanske inte har något bättre för dig kan du läsa i min blogg om min barndom, min sjukdom, hur jag skadar migsjälv och texter jag skrivit.



Ha en bra dag. / hon som försvann

2011-01-16 @ 11:55:40
URL: http://senvarhonborta.blogg.se/
Postat av: Jens

sv: jo min dag var riktigt bra igår, fast den gick inte precis som jag ville men men :)

2011-01-16 @ 11:56:49
URL: http://sieex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0