Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Girls


Inlägget skrevs : 2011-01-07
Klockan : 14:43:59
Chacha bloggen! (Ironiii, haha)
Orkade inte skriva något mer igår, sorry, men nu är det ju faktiskt så att ni läsare är väldigt dåliga på att titta in på min blogg OCH att kommentera! Så jag har ingen större lust att blogga.. Då.. Så kom igen nu? Vad är det med er..! Häng på hela tiden, aldrig släppa taget. ;) Har jag inte lärt er de?! Haha.

Pappa och jag har varit uppe hos mamma och fixat in kanaler till min tv. Hade bara en massa tråkiga kanaler förut som inte jag vill titta på. Men nu finns det! Nu ska jag käka lite med pappa, sen vid halv fyra går bussen in till Örebro som jag ska ta med mina brudar. Bio, käk och mys blir det! Så trevligt! :)
Hoppas ni får en bra fredag så hörs vi ikväll när jag har kommit hem, kramen!


Kommentarer
Postat av: Filippa

Läs gärna mitt senaste inlägg och ge mig tips vad jag ska göra! ;) tack på förhand ♥

Sv; Hejhej, det är bara bra! Själv?

2011-01-07 @ 15:11:46
URL: http://filippaf.blogg.se/
Postat av: BECCAAMANDA ♥

hej hej, vad har du gjort idag? :D



http://beccaamandas.blogg.se/category/beccaamandashow.html

2011-01-07 @ 16:48:52
URL: http://beccaamandas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0