Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Kanoners


Inlägget skrevs : 2011-01-13
Klockan : 18:49:13
Torsdagar är jobbiga i skolan. Har lektion på lektion, äter vid halv ett. Rätt så segt! Men den har ändå varit bra och rolig. Man får ju vara med världens bästa klass och brudar, som jag också skrev igår hihi. På idrotten så blev det en fyslektion. Körde "cirkeln" kallade våran lärare det för. Man ska gå runt till olika stationer och göra olika styrkesaker. Som armhävningar, situps, hantlar, springa, "lyfta upp sig själv" och sånt. Det var kul! Jag älskar sånt, det är jobbigt men bra träning och riktigt roligt. :) Sen efter vi hade slutat lektionen, så pratade jag lite med min lärare om vad jag skall göra för att få MVG i idrott, för fick VG i första betyget nudå. Och då sa han att han vet att jag vill ha det (hehe?), och att jag bara ska fortsätta som jag har gjort så kommer det fixa sig. Jag var inte med på ett konditionstest i höstas, som vi har varenda vår och höst, för att jag var sjuk (var en period då jag var sjuk rätt mycket), och det kan man ju inte råför, men tyvärr så kan betygen tas lite på det, och mitt MVG kan ha snuddat vid de, om ni förstår vad jag menar. Men det är inget att deppa för! Nu vet jag ju i varje fall att jag nog har ett MVG, vilket känns jätteskönt! Hihi, ville bara säga det., inget skryt eller så, absolut inte! Vi slutade sen vid halv fyra. Jag, Elvira och Maja stack till gymmet då. Skulle gå på sån här instruktionsrunda idag, för vi ska börja köra igång med gym nästa vecka. Det gick jättebra! Var väldigt roligt, som det kommer att bli också. Tufft och hårt, men roligt. Så detta kommer bli kanon, bara att köra! :D

Hoppas ni har haft en bra dag. Nu ska jag diska och plugga, vi hörs om ett tag!


Kommentarer
Postat av: Shorty&Myzan

härligt :D jo då det är bra med mej också :D va gör dus då? :D

2011-01-13 @ 19:56:58
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: Alexandra

allt bra med mig :) hur är det själv? :)

2011-01-13 @ 20:40:28
URL: http://alexandrareichert.blogg.se/
Postat av: Shorty&Myzan

okeeejs :D trevligt :D

2011-01-13 @ 20:54:38
URL: http://shortyochmyzan.blogg.se/
Postat av: ModelBea



Hej :) !

Var med och tävla om en massa extraläsare hos mig i "Dagens bloggar" Idag drar jag 3 vinnare!!



Kram Bea

2011-01-14 @ 17:55:29
URL: http://modelbea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0