Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Lite shopping


Inlägget skrevs : 2011-01-26
Klockan : 21:54:42

Hej på er!
Som jag skrev imorse så åkte jag direkt till Örebro efter jag hade slutat. Eller nästan i alla fall, hann hem lite innan men orkade inte sätta mig vid datorn då. När vi kom in till Örebro så började vi strosa runt på stadens alla gator. ;) Var tydligen någon marknad där idag, så det var ju fullt med saker och folk på torget. Riktigt kyligt var det också! Burrburr. Men vi skulle i alla fall shoppa lite. Visar bild på vad jag köpte i slutet av inlägget. Vi åkte hem med halv sex bussen. När jag kom hem var jag ensam hemma, så det blev för mig att koka ihop lite nudlar och värma på korvstroganoff. Det dög absolut! Sedan har jag bara pluggat. Satsläreprov imorgon i svenska, och även ett läxförhör i spanska. Kommer nog gå bra i båda delarna. :) Nu har jag precis kommit ut ur duschen, och ska nog hoppa i säng snart. Kanske kikar lite på tv innan jag somnar.. Får se.
Sov så gott i alla fall så hörs vi imorgon, torsdag.


Hårband till träning - Glitter
Fyra par trosor - HM
Nagellack - HM
Bh - HM
Foundation/Mouse - Åhlens (sminkborste med på köpet)
Täckstift - Åhlens
Träningsbyxor - Stadium
Ring - IAM


Godnatt!


Kommentarer
Postat av: ems

tack :D fina inköp!

2011-01-27 @ 08:14:20
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: ems

tack :D vad gör du ikväll då?

2011-01-27 @ 19:28:21
URL: http://bookofems.blogg.se/
Postat av: Linnea Sjöström

Fina inköp! :) Några mysiga planer för helgen`? :D



Jag har just en tävling på min blogg där jag lottar ut en jättefin dubbelring i silver till någon av mina fina bloggläsare, intresserad? Värt att gå in och kolla :)

2011-01-28 @ 16:58:59
URL: http://linneaasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0