Design & layout: Caroline Nilsson | Ensomcaroline.com | [email protected]

Obehagligt, förskräckligt, äckligt, otäckt


Inlägget skrevs : 2011-01-14
Klockan : 23:11:40
Träningen gick finfint ikväll! :) Tror att dom flesta är väldigt taggade inför morgondagens match, vilket är super, så det är bara att lira! Efter träningen stannade jag kvar med Charlotta & Linn och tittade på herrarnas match. Efter ett tag kom Elviris också och joinade. Blev tillslut 6-5 till Nora, yey! När den var slut fick jag skjuts hem av Lottas mamma. Har typ 5 min att gå hem, men hon erbjöd sig att skjutsa hem mig, dock för att det är rätt mörkt då runt halv tio.. Läskiga vägar att gå. ;$ Nejmen jag gillar inte att gå ute i mörker själv. Tycker det är obehagligt. Speciellt efter alla våldtäkter som har skett i Örebro (3 mil ifrån där jag bor), & sen efter ett mord som har hänt på en kvinna som kommer ifrån Nora, här i Januari. Som bodde i Nora, rättare sagt. Ni kanske har läst om det? Eva Magnusson hette hon. Hon blev mördad, styckad. Jag kan inte förstå det... Hur (förlåt mitt språk nu men) i helvete kan man göra något sådant? Det är förskräckligt, helt ofattbart! Mordet hände mellan Örebro och Nora, vad som tro's just nu, men som nog också stämmer. Så jävla äckligt. Jag sörjer verkligen med hennes nära & kära.. Usch. :( Spärra in jäveln!!

Nu: Film, C/O Segemyhr
Kör en "dag" innan jag kryper ner i sängen sen också.
PUSS

Kommentarer
Postat av: Fuck you - it's art

Kissie och Dessies catfight, vad tycker du ?

2011-01-14 @ 23:17:21
URL: http://fuckyouitsart.blogg.se/
Postat av: ROBIN HOOD

Åh jag älskar c/o cegemyhr, har två boxar med alla säsonger så jag har dubbla x) har pressat den seiren sen jag var liten vilken är din favoritsäsong? :D

2011-07-24 @ 22:17:02
URL: http://robinhoods.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0



Hej, mitt namn är Julia och du har precis klickat dig in på min blogg. Här skriver jag om mitt liv och mina dagar. Jag hoppas att ni trivs och att ni hittar tillbaka! Peace & Love.


RSS 2.0